Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس سازمان هلال احمر از جمع آوری کمک ۴.۵ میلیارد تومانی شرکت پرداخت الکترونیک سامان به آسیب‌ دیدگان زلزله و سیل‌ و آمادگی این شرکت برای جذب کمک مالی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

رئیس سازمان هلال احمر خبر داد: جمع آوری کمک ۴.۵ میلیاردی "سپ" برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله و سیل‌

بورس24 : رئیس سازمان هلال احمر از جمع آوری کمک ۴.۵ میلیارد تومانی شرکت پرداخت الکترونیک سامان به آسیب‌ دیدگان زلزله و سیل‌ و آمادگی این شرکت برای جذب کمک مالی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

محمد نصیری در نشستی از جمع‌آوری بیش از ۴.۵ میلیارد تومان کمک نقدی به آسیب‌دیدگان زلزله و سیل‌ از طریق راهکارهای پرداخت *724# و اپلیکیشن ۷۲۴ خبر داد و با تقدیر از عملکرد خوب و مناسب شرکت پرداخت الکترونیک سامان در ارایه این خدمات با اهدای لوح تقدیر و تندیس داوطلبان جمعیت هلال احمر از تلاش حسین واعظ قمصری و همکاران سپ که در این مسیر از سال ۹۶ تا امروز این نهاد مردمی را همراهی کردند قدردانی کرد.

حسین واعظ قمصری مدیرعامل پرداخت الکترونیک سامان هم با اشاره به برنامه‌های سپ برای ارایه راهکارهای ساده پرداخت به هم‌وطنان، اعلام آمادگی کرد با فراگیر شدن شرایط نگران‌کننده و شیوع ویروس کرونا، باز هم مسیری ساده و آسان برای دریافت کمک‌های نقدی ایرانیان فراهم کند تا با کمک جمعیت هلال احمر، وسایل بهداشتی مورد نیاز محرومان و هموطنان مناطق دور افتاده تهیه و از شیوع این بیماری در میان آنها پیشگیری شود.

وی افزود: گزینه احسان در اپلیکیشن ۷۲۴ سریع‌ترین و ساده‌ترین مسیر برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای تهیه بسته های بهداشتی و ارسال آنها به مناطق محروم است.

براین اساس، رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر هم از این پیشنهاد استقبال و اعلام آمادگی کرد هدایا نقدی جمع‌آوری شده از طریق اپلیکیشن ۷۲۴ در راه تهیه ماسک، دستکش و اقلام بهداشتی و ارسال آنها به مناطق دورافتاده و محروم صرف ‌شود.

بنابراین گزارش، شرکت پرداخت الکترونیک سامان با راه‌اندازی کد اختصاصی *724# و گزینه هلال‌احمر در اپلیکیشن ۷۲۴، راه را برای جذب کمک‌های مردمی به آسیب‌دیدگان زلزله و سیل هموار کرد و در همه این سال ها توانست همراه جمعیت هلال احمر مایحتاج و موضوعات مورد نیاز آسیب‌دیدگان را تامین کند.

منبع: روابط عمومی پرداخت الکترونیک سامان

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24